طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا ( برنامه ویزای کانادا از طریق استارت آپ Start-up Visa Program ) یکی از مدارک ضروری برای دریافت این نوع از ویزای کانادا است. اگر تاکنون به دنبال راه های مهاجرات به کانادا بوده‌اید ، آیا به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق از طریق خود اشتغالی هستید ، آیا بین راه‌های مهاجرت به کانادا سردرگم شده‌اید ؟ ما رد این مقاله موراد نیاز برای دریافت این نوع روش جدید مهاجرت به کانادا را برایتان شرح خواهیم داد.

طرح توجیهی مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا ) Business-plan-Start-up-Visa-CANADA

ویزای خوداشتغالی کانادا یا ویزای استارتاپ کانادا  ؟

شاید اگر سرمایه کمی دارید و هنرمند ، ورزشکار و یا کشاورز هستید ، پیشنهاد ما به شما اقامت کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا است. اما اگر سرمایه مناسبی دارید و به دنبال تأسیس یک شرکت در کانادا با دریافت کمک مالی برای توسعه آن هستید ، از برنامه ویزای خود اشتغالی کانادا استفاده نمایید. این روش کمی زمان‌بر است.

 به جرئت می‌توان گفت که بهترین روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا PR ، ویزای استارتاپ کانادا ( استارت آپ ویزا کانادا ) است. فرایند ویزای استارت آپ کانادا به کمک یک شرکت واسط تحت عنوان شرکت شتاب دهنده کانادایی ( انکوباتور کانادایی ) تسهیل می‌گردد. این روش زیر یک سال شما را به ویزای کانادا می‌رساند.

استارتاپ یعنی چه ؟ ( استارت آپ  Start-up )

استارتاپ یک شرکت جوان است که در مرحله اولیه و آغازین فعالیت خود شروع به توسعه می‌نماید. شرکت استارتاپ معمولا کوچک و برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها ، توسط خود مؤسسین و یک نفر اداره می‌گردد. شرکت استارتاپ محصول و خدمتی را ارائه می‌دهد که در جایی دیگر قابل‌دستیابی در بازار نیست و یا مؤسسین شرکت استارتاپ معتقد هستند که محصول یا خدمت مشابه با کیفیت بسیار پایین به بازار عرضه می‌شود.

 

ادامه :  طرح توجیهی