x تبلیغات
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

طرح توجیهی مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

 

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا ( برنامه ویزای کانادا از طریق استارت آپ Start-up Visa Program ) یکی از مدارک ضروری برای دریافت این نوع از ویزای کانادا است. اگر تاکنون به دنبال راه های مهاجرات به کانادا بوده‌اید ، آیا به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق از طریق خود اشتغالی هستید ، آیا بین راه‌های مهاجرت به کانادا سردرگم شده‌اید ؟ ما رد این مقاله موراد نیاز برای دریافت این نوع روش جدید مهاجرت به کانادا را برایتان شرح خواهیم داد.

طرح توجیهی مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا ) Business-plan-Start-up-Visa-CANADA

ویزای خوداشتغالی کانادا یا ویزای استارتاپ کانادا  ؟

شاید اگر سرمایه کمی دارید و هنرمند ، ورزشکار و یا کشاورز هستید ، پیشنهاد ما به شما اقامت کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا است. اما اگر سرمایه مناسبی دارید و به دنبال تأسیس یک شرکت در کانادا با دریافت کمک مالی برای توسعه آن هستید ، از برنامه ویزای خود اشتغالی کانادا استفاده نمایید. این روش کمی زمان‌بر است.

 به جرئت می‌توان گفت که بهترین روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا PR ، ویزای استارتاپ کانادا ( استارت آپ ویزا کانادا ) است. فرایند ویزای استارت آپ کانادا به کمک یک شرکت واسط تحت عنوان شرکت شتاب دهنده کانادایی ( انکوباتور کانادایی ) تسهیل می‌گردد. این روش زیر یک سال شما را به ویزای کانادا می‌رساند.

استارتاپ یعنی چه ؟ ( استارت آپ  Start-up )

استارتاپ یک شرکت جوان است که در مرحله اولیه و آغازین فعالیت خود شروع به توسعه می‌نماید. شرکت استارتاپ معمولا کوچک و برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها ، توسط خود مؤسسین و یک نفر اداره می‌گردد. شرکت استارتاپ محصول و خدمتی را ارائه می‌دهد که در جایی دیگر قابل‌دستیابی در بازار نیست و یا مؤسسین شرکت استارتاپ معتقد هستند که محصول یا خدمت مشابه با کیفیت بسیار پایین به بازار عرضه می‌شود.

 

ادامه :  طرح توجیهی

 

نوشتن طرح کسب و کار تجاری

نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی Business Plan )

نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی Business Plan ) موفق یکی از نیازهای یک کارآفرین است . اما سوالی که بسیار از ما پرسیده می‌شود که بعد از نوشتن طرح کسب و کار تجاری ، این سند چند صفحه است ؟ سه صفحه یا سی صفحه ؟ باید گفت که چیزی که مهم خواهد بود که نوشتن طرح کسب و کار تجاری باید به اندازه ادامه پیدا نماید که موجب رضایت فرد خواننده از طرحی است که در حال دفاع و توجیه آن هستید . این طرح کسب و کار تجاری باید دارای ۵ معیار باشد . در هنگام نوشتن طرح کسب و کار تجاری خود باید به ایده ، محصول ، بازار ؛ تیم و پول توجه نمود.

نوشتن طرح کسب و کار تجاری - 5 نکته طلایی در یک بیزینس پلن موفق نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی  Business Plan )

نکات طلایی برای نوشتن طرح کسب و کار تجاری

  • ایده کسب و کار ( ایده تجاری )

البته خلق ایده تجاری ، سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. این ایده تجاری باید با جزئیات مشخصی همراه باشد. نوآوری در کسب و کار بسیار مهم است. مثلا نمی‌شود گفت : “من می‌خواهم یک کسب‌وکار تو اینترنت” راه بی اندازم. باید ایده به صورت معنی‌داری بتواند جزئیات کار را مشخص نماید . مثلا : من می‌خواهم یک و ب سایت راه‌اندازی کنم که موسیقی گروه و افراد مستقل را جمع‌آوری و دسته‌بندی نماید و به بازار معرفی تا برای آنان سرمایه‌گذار جذب نمایم “

نکته : اگر در این مرحله از نوشتن طرح کسب و کار تجاری گیر نموده‌اید ، از خود این سوال را بپرسید : چرا این کسب‌وکار مهم است ؟ بعد با دوستان خود در این مورد صحبت نمایید تا زمانی بتوانید عناصر کلیدی ، مزایا و ویژگی‌های اساسی کسب‌وکار خود را تشریح نمایید.

  • محصول و فروش : چطور پول در می‌آورید ؟

آیا در هنگام نوشتن طرح کسب و کار تجاری ، قادرید که چیزی را که می‌خواهید بفروشید را به درستی تشریح نمایید ؟ یک طرح کسب و کار تجاری خوب در خصوص محصولات و قیمت به صورت ویژه ، اطلاعاتی مناسبی ارائه می‌نماید. حداقل باید دسته‌بندی محصولات و خدمات خود را برای فروش انجام داد. مثلا “فروشگاه گل زینتی که دارای بوته‌های شکوفه گل نارنجی مکزیکی”

نکته : صرف‌نظر از آنچه شما می‌فروشید، باید قیمت و حاشیه هر دسته یا مورد را شرح دهید. نیاز به کمک دارید؟ با قیمت گذاری انجام شده توسط رقبا شروع کنید.

  • بازاریابی : مشتری چه کسی است و چگونه باید آن‌ها را پیدا کرد؟

در هنگام نوشتن طرح کسب و کار تجاری در بخش بازاریابی ، مهم‌ترین چیز این است که “مقیاس” فرصت پیش روی خود را به درستی ارزیابی نمایید و تبلیغات خود را با حجم این مقیاس منطبق سازید. اگر شما یک فروشگاه تعمیر خودرو محلی دارید، نباید در مورد بازار ۲۰۰ میلیاردی خودرو اصلا صحبت نمایید. اگر شرکت دو نفره نظافت ساختمان در یک شهرستان هستید ، نباید به فکر تبلیغ در تلویزیون بین دو نیمه بازی استقلال و پرسپولیس باشید. اما اگر یک کسب و کار برای کل استان تهران یا ایران راه انداخته‌اید ، تبلیغ در تلویزیون بین دو نیمه بازی استقلال و پرسپولیس ، می‌تواند یک گزینه خوب باشد . در این مرحله میتوان از ماتریس SWOT استفاده نمایید تا به یک چند استراتژی بازاریابی مناسب از بین انواع بازاریابی دست یابید.

ادامه : شرکت مشاوره مدیریت IranMCT

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای

 

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای

 

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای یکی از مواردی است که تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص آن مطالب بسیاری ارائه شده است که از ابعاد گوناگونی نیازهای فروش و فروشندگی را به صورت علمی و عملی تحلیل نموده‌ایم.

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای

زمانی که مقالات و سمینارهای بین‌المللی ( برگزار شده در اروپا و آمریکای شمالی ) را بررسی می‌نماییم ، صدها تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای معرفی شده است . اما همه این تکنیک‌های فروش ، قابل استفاده در تمام کشورها نیست ، زیرا برخی نیاز به بومی‌سازی و برخی هرگز عملی نیست . هر فروشنده‌ای باید این امکان را داشته باشد تا بتواند تکنیک‌های  فروش خود را بهبود بخشیده و مهارت‌های فروش را ارتقاء دهد. آموزش تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای یک سرمایه‌گذاری بر تیم فروش است.

در ادامه به معرفی ۹ تا از مهم‌ترین تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای برای موفقیت فروشندگان خواهیم پرداخت .

 

  • شناخت بازار

پیش از هر چیز، یک فروشنده زمانی می‌تواند یک فروشنده حرفه‌ای و اثرگذار باشد که بتواند درک درستی از خود و بازار پیش رو داشته باشد. فروشندگی فقط دانستن نام تجاری ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس وب‌سایت و ایمیل مدنظر است. بحث ما در خصوص نحوه استفاده از آنان برای پول‌سازی برای شرکت است.  فروش فقط در خصوص صحبت با مشتری نیست. بلکه در خصوص رقیبی است که شما را تحت فشار قرار می‌دهد . فروشنده باید در خصوص چشم‌انداز رقابت ، درک صحیحی داشته باشد .

فروشنده باید بتواند نحوه فروش رقبا را تحلیل کند و بداند که چگونه باید یک فروش منحصربه‌فردی داشته باشد . باید تعادلی بین منحصربه‌فرد بودن و نیاز مشتری بالقوه مدنظر ، برقراری سازید. ما در مشاوره و آموزش تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای به دنبال ارائه راهکاری برای انتقال این نحوه درک به فروشنده هستیم. 

ادامه مطلب : 

تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای برای موفقیت فروشندگان

صفحه قبل 1 صفحه بعد